Manisa Büyükşehir Belediyesi çağrı merkezinin hizmet veren çalışanlarına iletişimde kateyi arttırmak için eğitim verdi. Etkili İletişim Eğitimi kapsamında çağrı merkezi personeline doğru iletişim için 2 gün süren bir eğitime katıldı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, çağrı merkezindeki hizmet kalitesini artırmayı amaçlayarak, personellerine eğitim vermekte.

Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden 'Etkili İletişim Eğitimi' (3)

Manisalılar ile Büyükşehir Belediyesi arasında köprü görevi gören operatörlere 2 gün süren eğitim sürecinde Halkla İlişkiler Şube Müdürü Serra Haznacı Yüksel’de eşlik etti.

Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden 'Etkili İletişim Eğitimi' (4)

Etkili İletişim Eğitimi, Manisa Büyükşehir Belediyesi hizmet binasında gerçekleşti. Eğitime, uygun konuşma metinlerinin hazırlanması, etkin dinleme ve empati yapma becerilerinin geliştirilmesi, proaktif olma, hızlı, etkin iletişim kurma ve sürdürme becerilerini geliştirilmesi konuları anlatıldı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi’ne 444 99 45 numaralı hattan ulaşılmakta.

Sarıgöl'de meme kanseri konusunda farkındalık eğitimi Sarıgöl'de meme kanseri konusunda farkındalık eğitimi

Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden 'Etkili İletişim Eğitimi' (2)

Muhabir: RESULENUR KANTAR