Günümüzde sporda sponsorluk ile ilgili tartışmalarda “sürdürülebilirlik” ön plana çıkıyor. Artık faydanın günlük değil, uzun vadede önemi ön plana çıkıyor.

Bu konuda hem ülkemizde hem dünyada sürdürülebilir çözümler üzerinde çalışmalar yapılıyor.

Bu ortaklıkları geliştirmenin pratik önemi tüm dünyada ve ülkemizde çok iyi şekilde anlatılmalı.

Bunun için de hükümetleri, işletmeleri, endüstri uzmanlarını ve sürdürülebilirlik etkileyicilerini tartışmak üzere bir araya getirmek amacıyla Cenova'da düzenlenen bir dizi 11 Okyanus Zirvesi yapıldı.

Bu konuda pratik çözümlerle ileriye dönük çözümleme şart. Yapılan birlikteliklerin uzun soluklu olması şart
Bunun için de sponsorlar ve ortaklarla etkileşim kurmak en önemli girişim.
Burada etkileşim şart. Ayrıca, katılım bir varış noktası değil, bir yolculuktur. Bu iş birliklerini oluşturmak, kuruluşun gerekli etkiyi elde etmesine yardımcı olacaktır. Yani güçler birleşecektir.

SONUÇ
Tüm dünyada spor, toplumları iyiye, doğruya yönlendirecek çok önemli bir yol. Sponsorluklar sadece mali kazanım olarak görülmemeli. Çok geniş kitlelere ulaşan sporu, kurumsal ve vizyoner yaklaşımlarla kazanımları kalıcı ve  sürekli kılmak ta gerekli.

Vee……
Daha geniş kitlelere ulaşmanın ve taşımanın en önemli yolu ve silahı spor sponsorluğunu hem ülkemizde hem dünyada daha iyi ve etkin kullanmak gerekli.
Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.